Veelgestelde vragen
Waar kunnen we je mee helpen?
Veel vragen zijn ons al eens gesteld. We hebben de antwoorden op onze meestgestelde vragen voor je op een rij gezet.
Waar gaat je vraag over?
Wat is het onderwerp?
Veelgestelde vragen
Meestal kan dat. Soms heeft een verlenging fiscale en financiële gevolgen. Je kunt de mogelijkheden het beste bespreken met je wagenparkbeheerder of maak hieronder direct belverzoek.
Meestal kan dat. Soms heeft dit fiscale en financiële gevolgen. Wij helpen je graag verder.
Ja, dat kan. Soms zitten hier extra kosten aan vast. Maak direct een afspraak voor de mogelijkheden.
Als je de kilometerstand aan ons doorgeeft, beoordelen wij hoeveel de afwijking ten aanzien van jouw gemiddelde jaarkilometrage is. Het doorgeven van de kilometrage kan via de Hiltermann Lease app.
Download de Hiltermann Lease app voor iOS in de App Store of voor Android in Google Play.
Dit is in het Keurmerk Private Lease opgenomen om onverwachte eindafrekeningen te voorkomen. Via de Hiltermann app kun je snel en eenvoudig elke 12 maanden de actuele kilometerstand doorgeven.
Een adreswijziging, onder vermelding van je kenteken, geef je makkelijk door via de onderstaande button.
Contactgegevens wijzigenDeze vraag je gemakkelijk op via: https://www.hiltermannlease.nl/aanvraag-leaserijder.
Jouw bankrekeningnummer kun je gemakkelijk online wijzingen. Via de onderstaande button kom je bij het wijzigingsformulier.
Wijzig bankrekeningnummer
Wij helpen je graag