Receptioniste (32 - 40 uur)

Functieomschrijving

Als receptioniste/telefoniste ben je verantwoordelijk voor de receptie en binnenkomende telefonie waarbij jou positieve en optimistische houding zorgt dat alle telefonie naar de juiste collega’s worden doorgezet.
Voor onze bezoekers ben je het eerste en vriendelijke aanspreekpunt en ontvang en begeleid je onze gasten richting “gastheer”.
Daarnaast verwerk je de inkomende post en mail in ons backofficepakket en waar nodig ondersteun je verschillende afdelingen met uitgaande post of mailing.
Verder vallen facilitaire zaken zoals wekelijkse boodschappen, beheer van agenda algemene ruimtes, lunches en niet te vergeten de verjaardagen en jubilea onder jou taken. Jouw sterke verantwoordelijkheidsgevoel draagt mede bij aan een nette en schone werkomgeving voor jou en je collega’s.


Functie-eisen

• Per direct beschikbaar;
• Representatief en enthousiast;
• Communicatief vaardig;
• Gevoel voor (licht) administratieve werkzaamheden;
• Klantgericht en stressbestendig.


Je hebt een servicegerichte instelling en een hoge mate van zelfstandigheid maar kunt ook werken in een team. Daarnaast hou je van aanpakken en beschik je over een flinke dosis gezond verstand.

Wat bieden we?

Een prettige werksfeer met enthousiaste collega's en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Door de structuur en ambitie van de organisatie kun je je verder ontwikkelen en doorgroeien binnen Hiltermann Lease.


Enthousiast?

Solliciteer dan meteen door je CV Ún je bondige motivatiebrief te mailen naar sollicitatie@hiltermannlease.nl ter attentie van Tessa de Klerk, personeelsfunctionaris. Een sollicitatie zonder motivatiebrief wordt niet in behandeling genomen. Wil je eerst nog meer informatie? Ruud van der Star kan je alles vertellen. Ruud is bereikbaar via telefoonnummer 088 – 554 3923.